Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Μια νύφη... ξεχασμένη

 Η νύφη, είναι μια από τις τελευταίες κούκλες που έφτιαξα
πέρυσι το καλοκαίρι... 


Ομολογώ ότι δεν είχα σκεφτεί ποτέ να φτιάξω νύφη,


κι ότι την ιδέα μου την έδωσε ένα μέλος των "Lake Crafters"


η Βάνια Παπασπύρου!!


Εκείνη την εποχή, θα παντρευόταν η κόρη της Βάνιας


κι ήθελε, μεταξύ άλλων, να της κάνει ένα ξεχωριστό δώρο... 


Έτσι, σκέφτηκε μια Tilda που θα μοιάζει κάπως στην κοκκινομάλλα κόρη της!!! 


Εννοείται ότι τη βρήκα καταπληκτική ιδέα 


κι αφού η Βάνια μου περιέγραψε όσο μπορούσε το νυφικό και το χτένισμα της κόρης


έβαλα τα δυνατά μου, πρόσθεσα κι ότι μου κατέβηκε


και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που φαίνεται!!!


Επίσης, αρκετά μετά το γάμο, η Βάνια είχε την ευγενή καλοσύνη,


να μας δανείσει την κούκλα της κόρης της
για την κοινή έκθεση που κάναμε με τον Μενέλαο Συκοβέλη
στο Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων
τον περασμένο Ιανουάριο
ώστε να μπει σαν κεντρικό θέμα στον τοίχο με τις κούκλες.

Σύντομα, θα φτιάξω μια ανάρτηση για εκείνη την έκθεση,
αφού υπάρχει κι αρκετό φωτογραφικό υλικό,
ελπίζω πριν περάσει ένας χρόνος από τότε!! :)

Οι φωτογραφίες είναι δικές μου (φαίνεται άλλωστε :Ρ)



Καλημέρα και εύχομαι η Κυριακή σας να έχει πολλές βόλτες
πασπαλισμένες με πολλά ηλιόλουστα χαμόγελα!!!



Φιλί :*







2 σχόλια: