Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Μέταλλα - V - ή "η απαρχή της μεταλλικής κούκλας"

Δεδομένο Α: μου αρέσει να κατασκευάζω πράγματα
Δεδομένο Β: έχω αποκτήσει μια σχέση λατρείας με τις κούκλες γενικά
Δεδομένο Γ: ξαφνικά ασχολούμαι με μέταλλα


Αν ανακατέψεις όλα αυτά τα δεδομένα, τί παίρνεις??

Ω! Ναι!! Μεταλλικές κουκλίτσες!!


Η πρώτη μου μεταλλική κούκλα λοιπόν,
καρφιτσωμένη στο όμορφο μπούστο της κοπέλας που την απέκτησε!!

Ακολουθούν κι άλλες, ίσως πιο όμορφες
(εδώ, στα ραδιόφωνα λένε, "μείνετε συντονισμένοι")
αλλά η πρώτη προσπάθεια, είναι πάντα η αγαπημένη!!

Πάντως, πρέπει να ομολογήσω, ότι,
αν εγώ είμαι η "μαμά" αυτής της πρώτης μεταλλικής κούκλας
και όσων ακολούθησαν, τότε,  "νονές" είναι οι
Αφροδίτη Ζούκη (NO Jewelry)
και
Θάλεια Μπαρσούκη (Apoplanity)
τις οποίες ευχαριστώ πολύ για τη "σπρωξιά" που μου έδωσαν
σ' αυτή την προσπάθεια!!

2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα ζωή..μενεις στα Γιαννενα ΄΄ε;; ειναι απο τις πιό ομορφες πολεις την πατρίδας μας.. με παρέπεψε εδώ μια αγαπημενη μου φιλη που της ειπα οτι γύρευα οδηγίες για πανινες κούκλες.. και πράγματι βρήκα πολύ ενδιαφέροντα γύρω απο την πανινη κούκλα... εκανα και μια βόλτα. και στις προηγούμενες αναρτήσεις σου.. χαρηκα που ήρθα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Ρούλα!! Χαίρομαι που με βρήκες και χαίρομαι διπλά που με σύστησε η φίλη σου!! Πολύ θά'θελα να μάθω ποια είναι, για να την ευχαριστήσω και προσωπικά!
    Μπορείς να δεις (αν δεν το βρήκες ήδη από μόνη σου) πολλά tuttorials στην ανάρτηση που σου αφήνω παρακάτω!!
    Χάρηκα που ήρθες!! :)
    http://creationsbyzoe.blogspot.gr/2012/08/10-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή