Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

"'Ετσι Απλά" - Τεύχος Μαΐου 2013

Έχω τη χαρά να κρατάω στα χέρια μου
το τεύχος Μαϊου του περιοδικού Έτσι Απλά
στην 98η σελίδα του οποίου και στη στήλη "what's on?"
φιλοξενείται ένα μικρό αφιέρωμα για τις κούκλες μου!!


Στο ίδιο τεύχος και στην αντικριστή σελίδα 99
υπάρχει επίσης ένα αφιέρωμα για την ομάδα μου
τους Lake Crafters Ιωαννίνων!!


Ευχαριστώ πολύ, προσωπικά, αλλά και εκ μέρους των Lake Crafters
το περιοδικό και την Αριστέα Σταυροπούλου
που έδωσαν την ευκαιρία σε μένα αλλά και στην ομάδα μου
να ταξιδέψουμε μέσα από τις σελίδες του περιοδικού
σε όλη την Ελλάδα.


Ήδη, επικοινώνησαν μαζί μας χειροτέχνες από την Εύβοια,
που δεν έχουν οργανωθεί, ζητώντας πληροφορίες
από τους Lake Crafters για το how to!!

Εύχομαι να το κάνουν κι άλλοι, από άλλες πόλεις
γιατί το σημαντικότερο σ' αυτό που κάνουμε
είναι να είμαστε όλοι μαζί!!

Ηλιόλουστες καλημέρες από Γιάννενα
πασπαλισμένες με μπόλικο αέρα!! 

xxxx



10 σχόλια:

  1. Μπράβο !!! Συγχαρητήρια !!!!
    Είναι σίγουρα μια αναγνώριση της καταπληκτικής
    δουλειάς σου, σου αξίζει και εύχομαι και εις ανώτερα !!!! Καλή συνέχεια σ αυτό το θαυμάσιο έργο
    και των τριών σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!! :)
      Το σημαντικότερο από αυτές τις δημοσιεύσεις, είναι ότι τις βλέπουν παιδιά από όλη την Ελλάδα, και επικοινωνούν μαζί μας, για να τους ενημερώσουμε για τη μεθοδολογία που ακολουθήσαμε για το "στήσιμο" αυτής της ομάδας!!
      Ανεκτίμητο!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό το μπλογκοπαλατάκι σου στα Γιάννενα-τα λατρεύω-Εύχομαι τα καλύτερα για σένα Ζωή μου!!γράφτηκα μέλος σου και σε περιμένω κι εγώ στο δικό μου παλατάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!! Έρχομαι αμέσως για επίσκεψη!! :)

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου για την επίσκεψη!!Εύχομαι να σου άρεσε σε μένα..εγώ πάντως θα σου έρχομαι!!σε συμπάθησα πολυ πολύ!φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'άρεσε πολύ και συγκινήθηκα με ένα δυό γραπτά σου... Η αλήθεια είναι ότι άλλες υποχρεώσεις με κρατάνε λίγο μακριά από το μπλογκάκι μου και την παρέα, αλλά θα επανέλθω δριμύτερη!!
      Ευχαριστώ πολύ για τη ζέστη σου!! :)

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα Ζωή!!! Εφτασα στο μπλογκ σου μετά από παραπομπή ενός φίλου στα σχόλιά μου!!! Συγχαρητήρια για την αναγνώριση, οι κούκλες σου είναι υπέροχες!!!
    Συγχαρητήρια και για τη δραστηριοποίηση των Lake Crafters :)
    Αν θέλεις να με "επισκεφτείς", θα με βρεις εδώ
    :)
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια χαρά Φωτεινή!!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, τόσο για μένα όσο και για την Ομάδα μου!!!
      Πάω να δώ το "σπιτάκι" σου!!
      Φιλιά και τα λέμε εδώ γύρω!! ;)

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ κι εγώ Ζωή!!! :)
      Το link της ανάρτησης με το σχόλιο είναι αυτό... http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/2013/05/blog-post_15.html
      Θα τα λέμε!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή